Feeds

Thursday, February 16, 2012

.:16FEBRUARI2012:.

Assalamualaikum w.b.t buat sahabat yang sudi mengunjungi blog saya....
terimekaseh datang..huhu

ok harini nak berceloteh sikit..
kisah kami CIK JAH CIK SYARAHCIK SOLEHAH

15 FEB
saya:salam..syarah bila kite nak kuar
syarah:InsyaALLAH esok.(kire t die konfem balik)

16 FEB

aku terperasan enset ade msg.dlm hati sape duk msg2 ni..2 msg pulak tu.rasenye dah pukul 2am time tu.tp msg syarah antor dlm pukul 1am..satu lg tu celcomOffer punya msg..celcom sokmo bg msg,maybe sbb lame xtopup sejak exam haritu lg..

syarah:esok kite kuar pukul 10 pg.blh kan?
saya:blh

esok pagi(means after subuh)..around 7.30 pg dpt panggilan dari syarah..die kate xjd xda kereta..so saya ok je..sekali lg dlm 10.30 die call lg,die kate jom kuar,keta dah ada..huhu..hatiku berbunga riang..dlm kul 11 lbh die mai ambl saya kat rumah.lepas die call sempat lg ku lelapkan mata.Dlm 5minit lps tu mak call rumah suh masak telur dadar je..Saya ok je.dlm hati sempat ke nak masak nasik masak telur dadar siap2 lg nak dating huhu..alhamdulillah sume sempat cume xsempat nak sidai baju je..hehe

kitorang dlm keta berbual jugak

syarah:kita nak pegi mane?
saya:tak tahu la..huhu
syarah:kite pegi kedai jah..
saya:jom,lame tak p kedai die

syarah park keta tempat cikjah park..

syarah:assalamualaikum..
jah:wsalam..
syarah:igt xda orang..
jah:ada,duk blh sini
syarah:aku keluar ni nak cari tempat LI
saya:kat RISDA blh kan..
syarah: F....I nak LI situ..
jah:hang kos marketing kan?
syarah:yer..aku duk cari tempat LI ni..ibu pesan suh cari kat Gerik
jah:hang LI kat kedai aku..aku nye Tour & Travel nak perbesar nt..kedai sebelah nak tutup..sempat je hang nak LI..
syarah:btol ke hang ni..
jah:ye la..
syarah:aku pulak tetibe berdebar..nt ibu aku tanye arah dah dpt tmpt LI kat kedai jah
jah:mane tau nnt hang blh terus keje ngan aku..hang eah kos ape?
saya:statistik.aku LI lambat lg 2thn lg blajo..
jah:statistik cmane?
saya:macam keep in data..wat questioner..bdsar questioner kite blh tahu sbuah perniagaan kite cmane..ok ke x..sbb kite dpt feedbk dr customer..(btol ke aku ckp ni..huhu...jah paham tak)
syarah:gune spss kan..aku penah guna..
saya:haah ada guna
jah :oooo

dlm duk nyembang dah nak dekat kul 2pm..perut masing2 dah lapar..aku ngn syarah nak makan laksa,jah bwk kmi p gerai laksa adila..

kami pun menikmati laksa bersama air asam boi..
sedar xsedar dh 3 lebih..kami pn balik...sebelum tu sempat p pejabat pos syarah pos brg..then die antor saya balik...
time tu nak dekat pukul 4 dah..

lame nye kami kuar..mesti ibu syarah tertanye mane la anak die p xbalik2 lg ni..hehe

ok la..setakat ini saja..doakan semoga persahabatan kami berkekalan even dah kawen k,syarah 24thn die nak kawen..huhu..semoga persahabatan yang terbina ini juga hingga ke anak cucu..hargai sahabat kita..sahabat susah dan senang..sekian 
wassalam...

No comments:

Post a Comment