Feeds

Sunday, March 4, 2012

04MAC12

Assalamualiakum...
selamat pagi

ape khabar semua...harini terjaga awal dari biase..
tido pun awal jugak ler..
tido sekejap sempat jugak mimpi..
dalam mimpi I,H,Z n saya...
terjumpa I,H di pasaraya..time tu saya n Z tgh cari barang depa pun tunggu la..pastu kami p CC nak p reg course..hehe..cam kelakar pulak mimpi  ni..pastu mimpi tu I,H mai umah saya(umah tu umah opah d k.k)..pas dorang minum2 dorang pn balik..sblm dorang balik sempat lg mak(dlm mimpi) warning kat saya.."kamu selalu tinggal gelas camtu je,jadi pas kwn2 kuar dari rumah saya p la basuh pinggan depa tunggu kat keta,sbb kami ber-4 nak keluar pegi kemana tak tahu la..mak sempat bg RM15 suh bagi kat adik I yg dpat 7APMR ..


>>sorryla,saya hanya bermimpi,xda skrip yang tersusun..tak lojik pn ade...
     mungkin ade yang xfaham dengan hasil penulisan saya ni..hanya bercerita kan berdasar kan mimpi...
     tertanya2 kepada diri??mengapa saya perlu mimpi mereka??hehe

No comments:

Post a Comment