Feeds

Wednesday, March 7, 2012

kelas STA 560

Assalamualaikum...
petang tadi ade klas STA560 clash dgn BAB451...
tp saya g kelas STA560..so berkenalanlah dgn PM ZAIN HAMZAH..hehe


best jugak PM ZAIN..setiap kali dia nak mula ayat tertentu dia mulakan dengan BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..mcm ustaz pulak kan..ade jugak die siap keluarkan maksud surah didalam al-Quran...


pesanan dari PM ZAIN..dalam kelas awak belajar dgn saya 2jam..balik awk kena belajar 6jam..means triple lah kan..insyaALLAH PM ZAIN,saya ingat pesan PM ZAIN..


satu lagi..kenapa guna PM ZAIN?? PM perdana menteri ke??PM ZAIN kata dah orang bagi kite gunalah..=) betul jugakkan..


ok la jam pun dan 0133..esok ade klas pagi..ok,assalamualaikum

YaALLAH Kurniakan aku semangat yang kuat untuk belajar,belajar dan belajar...Bimbinglah aku supaya aku dapat bahagikan masa dengan duniawi dan akhirat...kurniakan aku sifat kesabaran yang tinggi,,kurangkan sifat marah dihati..amin ya Rabbal alamin

Wassalam

No comments:

Post a Comment